czwartek, 29 grudnia 2011

My bitches sides

Tak jak obiecalam cos dodac wiec dodaje na sam koniec dnia. Jestem wściekła, zrozpaczona i zszokowana tym co dzieje się ostatnio między ludźmi, nie jestem w stanie zrozumieć tego, dlaczego niektórzy ludzie są takimi podłymi bestiami i jakim cudem są w ogóle zdolni ŚWIADOMIE zadać ból i zrobić krzywdę mlodrzym od siebie ludziom.. to jest chore.

Jak sam opis mowi nie lubie swojej hamskiej strony ale czasami trzeba sie bronic.. i tak macie świętą racę! Bardzo się cieszę, że wiele z Was obserwuje dokładnie to co robię i wytyka mi moje błędy, bo dzięki temu mogę zacząć próbować nie powtarzać już ich, pisze to poniewaz zauwazylam ze mase ludzi wytykami mi co robie zle i jakie popelniam bledy, tak wiem dla tego stworzylam bloga na ktorym moge wypisywac o tym i sie tlumczyc. Jestem osoba hamska tak wiem co pisze jestem, ale zyje ze szczeroscia do ludzi, mowie to co mysle lecz rani to innych ale to ja ! 






i jak wam sie podobaja ? 
Dobranoc :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis