czwartek, 12 stycznia 2012

Young Memories!

Czesc! co slychac ? Ja wlasnie wrocilam z mojej kochajacej szkoly i siedzac bezradnie czekam na odpowiedni moment. Nie jestem happy bo nie ma jego, na ogół jestem szczęśliwa bo generalnie nie mam powodów do smutku. Ale przychodzą takie dni jak dzis kiedy wkurwia mnie wszystko nawet te najdrobniejsze czule slowa przyjaciol ktorzy probuja pomoc. Czuję się wtedy taka bezradna , bezsilna ,mam ochotę płakać. Kładę się wtedy na łóżku , zakładam słuchawki i puszczam muzykę na full. Dokładnie wsłuchuję się w bit , analizuję każde słowo , każde zdanie , wczuwam się w to i ogarniam dany przekaz. Jestem wtedy głucha na wszystko wokół na cały ten burdel który mnie otacza. a teraz po tym wszystkim chce i musze byc 'the bigger person' Pozdrawiam ;*

 A tu macie moje i siostry zdjecia z dziecinstwa ;)



Trzymajcie sie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis