piątek, 13 stycznia 2012

Piatek! 13-tego ;)

Oh mam tyle na glowie i nie wiem od czego zaczac. Dzis od rana chodzi za mna mnustwo plotek wydarzen o ktorych jeszcze nie wpominalam i mam z tym problem bo nie wiem od czego zaczac, na dodatek dzis 13 wiec postaram sie nic nie pokrecic. Postanowilam juz od rana cos tu wstawic ciekawego i porobilam przy okazji zdjecia naszych prac ;) Dzisiejszy dzien byl naprawde sloneczny pelen zycia ale ja jak zwykle nie wyspana w biegu szykowalam sie do collegu w ktorym juz od rana wiedzialam ze bede musiala stac po kilka godzin. grrhh! Na dodatek to byl jeden z tych dni kiedy moja kochana siostra sie wydurniala publicznie i jak oni mowia'robila przypal'.. (spiewala,darla sie,wyzywala,kopala,tanczyla i rozne tego typu zeczy) Po skonczeniu zajec bylam juz kompletnie wyczerpana i tak szczerze mowiac i sie tlumaczac to byl chyba jeden z tych dni kiedy moj sierodkowy palec byl odpowiedzia na wszystkie pytania. No i puzniej moje wszystkie plany dotyczace drugiej polowy dnia poszly na marne bo postanowilam spedzic go z rodzinka, pojechalam to miasta kupialm (czerwone grube getry,buciki do szkoly,maskare i inne pierdoly) bla bla bla poszlam do Kasi, wrucilam do domku i wlasciwie teraz siedzac sluchajac muzyki myslac nad moimi myslami pisze wpis ;) Koniec hihi ale sie rozpissalam ;o 
Dobranoc ;** 
A i macie tutaj zdjecia tak jak pisalam ;)

Praca Kasi

Praca Dominiki(siostry) 

No i moja praca ktora dzis zrobilam, mielismy zadanie zrobic
loki i na sam koniec je ladnie ulozyc do gory ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis