niedziela, 15 stycznia 2012

Popoludniowo ;)

Hej;)
Wlasciwie to dopiero co wstalam, siedze w pizamie a wlosy mam na wszystkie strony, obudzily mnie krzyki z dolu i slonce za zaslonka. Jestem glodna ale chyba najpierw napisze cos tu a puzniej zrobie sobie tosty ;) A natomiast jak chodzi co robilam wczoraj to spędziłam go bardzo pozytywnie. Pod wieczor mialam napisac cos tu... nawet mialam pare dobrych tematow ale bylam zbyt zmeczona i nie mialam glowy do tego. Niestety znów niesamowicie męczyłam się w nocy . Nie mogę spać, pewnie dlatego, że mam za dużo myśli w głowie...  Popoludniu zabrali mnie do miasta, wszedzie wyprzedaze z lata (bluzki,bluzeczki,sweterki) Czy wy już załapaliście się na panujące teraz w każdym sklepie wyprzedaze ? nic nie kupowalysmy bo jest za zimno na takie typu ubranka, ale trzeba przyznac zjedlismy wszyscy polskiego paczka z dzemem mniam!!! Later on siostra sie przefarbowala na braz wiec juz sie odróżniamy jest dobrze. Wlasciwie to wczorajszy dzien spedzilam z ludzmi, na okolo kazdy latal i sie krecil wiec nie siedzialam go sama, a puzniej poszlam juz do Kasi. 
A tu macie pare zdjec z wczoraj! Pozdrawiam cieplutko.


Trzymajcie sie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis