piątek, 20 stycznia 2012

Friends!

Witam Was :) Bardzo Was przepraszam, że nic nie pisałam, ale przez ostatnie dwa dni spędzałam cudownie czas z moimi przyjaciolmi, bez których nie wyobrażam sobie mojego życia. Tak, to prawda, że przez ostatnie kilka dni strasznie odizolowałam się od ludzi, nawet tych najbliższych i żyłam po prostu sama ze sobą, totalnie zamykając się na jakieś bodźcie zewnętrzne, może to dlatego, że czasami dzieje się ze mną naprawdę źle, w mojej głowie.

Przyjaciele? tak mam je tylko dwie, wiele razy miałam "przyjaciółki na zawsze", "przyjaciółki na śmierć i życie", a finalnie kończyło się to jednym wielkim bólem, żalem i zadrą na sercu i w głowie. Ostatnimi czasy bardzo zdystansowałam się do ludzi, zwłaszcza, kiedy widzę, że nagle tak dużo osób chce zostać moimi przyjaciółmi (chociaż nie mam pojęcia dlaczego...). To nie jest tak, że blokuję się na innych, bo jestem bardzo otwartą osobą, ale wolę bezpiecznie podchodzić do ludzi z lekkim dystansem, coby nie musieć znów wylewać hektolitrów łez. 
Kocham swoich przyjaciół, kocham każdą chwilę spędzoną z nimi. Mogę tylko mieć nadzieję, że będziemy to pielęgnować co jest między nami i nie zatracimy tej magicznej więzi jeszcze przez dłuuugi, dłuuuugi czas. 

Dzien spedzony razem w z Kasia, porobilysmy pare sweet zdjec a tu macie pare z nich!
z druga pysia mam nadzieje juz nie bawem!
<3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis