niedziela, 29 stycznia 2012

Śnieg

Witam ;)
Siedzę już sama, cały weekend spędzony ze znajomymi, głowa mi pęka. Przed chwileczka Kasia poszła odemnie po całym dniu oraz nocy do domku. Zasnęłam jej wczoraj i bidulka sama musiała odpisywać tym wcipskim ludzia xd. Czuje ze kolejne kilogramy siedzą we mnie po wczorajszym wieczorze, czuje się jak balon 'chce schudnąć'! Dzisiaj o kolo 10 zerwałam sie jak głupia z Katarzyny łózka bo obudził nas budzik, miałyśmy plan iść z siostra i jej chłopakiem do miasta wszyscy razem ale plany sie pozmieniały, jak zwykle spotkałyśmy dużo znajomych  bo ja zawsze mam takie szczęście kiedy wyglądam jak 'potwor' to kogoś miłego spotykam. grhhh
Teraz po  niedzielnym obiedzie siedząc ze słuchawkami na uszach słuchając ' Jassie J - Domino' planuje to napisać i iść sie spakować do jutrzejszego poranku oraz wziąć ciepła kąpiel.
Za oknem ogromny mróz a ja siedze pod kołdra owinieta jak kokon i sie ciesze, kocham gdy widze ludzi za oknem w kurtkach,szalikach, rękawiczkach i czapkach a ja pod cieplutkim kocykiem z kakaem w reku się smieje, to taki moj may sekret ;)


O to nasza mała zima w UK, więcej śniegu się nie doczekamy 
wiec zrobiłam zdjęcie chociaż tyle, lecz kto wie pada właściwie teraz,
 mam nadzieje ze jutro będzie lepiej ;)

Teraz zmykam Dobranoc skarbenki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis