sobota, 25 lutego 2012

ombre?

Cześć! Korzystam z wolnego czasu, który teraz mam bo przyznaje nie bylo go dzisiaj za duzo, by namazgrac wam cos tutaj. Ostatnimi czasy zaczęłam więcej bawić się w kuchni razem z siostra,najpierw male bzedty a wczoraj razem przy kuchence z mixerem w reku robilysmy nalesniki, dzisiaj mialysmy zrobic cos jeszcze wiekszego lecz za duzo mialysmy sprzatania w domku. Mialam jechac do miasta tak jak ja to ujelam na 'fotoblog'u' lecz plany na popoludne sie zmienily o 190 stopni i tak tym razem zostalam w czterech scianach jak to inni mowia lecz za oknami bylo strasznie goroca,slonce az sie przeciskalo przez firanki, najwidoczniej moja mammy nie chciala spedzic rodzinie czasu z nami w miescie i tak o to nas porzucila. Przy vivie comet 2012 - o to sprzatalam domek (odkurzanie,scieranie kurzy,mycie) i tym podobne bzdety ktore dzis robilam przy ktorych ladnie sie nameczylam. Oczywiscie zagladalam rowniez na 'facebooka,photobloga' i te sprawy ale nikt nie mial ochoty odpisywac mi na moje kochane 'maile' nawet wlasny chlopak nie mial zamiaru mi odpisywac bo pewnie zajal sie czyms bardziej pozytecznym niz odpisywanie na moje sms. xd
Chialam sie tez bardzo mocno pochwalic jak bardzo chodzily za mna nowy trend 'wlosy'. Juz od dawna dziewczyny mialy slicznie pofarbowane koncowki wlosow 'rozowe,brazowe,fioletowe,czarne,blond,rude' przerozne ja natomiast na moich strasznych blond wlosach postanowilam pofarbowac moje koncowki na ciemny brac. Myslalam ze bedzie koszmarnie bo strasznie sie balam lecz kazdy domownik sie zainteresowal tym co mi robiono i wspolnymi silami wyszlo cos takiego :


Aktualnie co robie/robilam ? wlasciwie to wrucilam ze spaceru ktory byl bardziej meczacy niz mily oczywiscie byl on z siostra i jej 'boyfriendem' ktory mnie naszarpal, najpierw fioletowa reka bo mial wielka ochote mnie klepnac a ja sie tylko bronilam a pozniej wyladowalam z palcem w oku, grrhhh
a tu macie pare innych kolorkow,zdjecia z google :



kiss ! pa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis