poniedziałek, 6 lutego 2012

Walentynki

Hi,Hey,Czesc,Witam czy nawet te Elo, nieraz ludzie mnie tak witaja ze az mnie zatyka, wogole ostatnimi czasami zauwazylam ze ludzie wymyslaja lub podbieraja czyjes wymyslone 'slangi' ktorymi sie porozumiewaja nawzajem o ktorych ja nie mam pojecia! ahh ta mlodziesz dzisiejsza, dobra przechodze do zeczy chciala bym miec taki komputerek co pisze wszystko za mnie to co mam na mysli w danej chwili, mam za duzo mysli ktorych nie umiem poukladac w kupke by wam to tutaj napisac i pozniej wlasnie wychodzi ze kalecze nawet swoj ojczyzny jezyk lub robie masakryczne bledy piszac cos po Polsku (P.s przepraszam za bledy jak juz jakies byly tutaj napisane) !
Okay, zaczne moze od poczatku to moze skoncze na tym co sobie w glowie ustalilam. Nadchodza Walentynki, nie nie mam! jak chodzi o moje szczescie, nie mam go ale jak widac zyje z tym lecz wolala bym zyc jak kiedys ale czasu cofnac sie nie da : / Natomiast spedze ten dzien w bardzo milym i szczerym dla mnie gronie z moimi dziewczynami mam nadzieje, mamy na mysli wyrwac sie do (Club,Kino i wypad za miasto - Cardiff) niewiemy czy nam sie to uda lecz napewno zakupy beda i wspolna noc tez.
Nieskaczyl sie jeszcze dobrze Poniedzialek a ja juz jestem myslami o weekendzie bo strasznie marza mi sie te zakupy wiosenne jak zapewno wielu z was. 
Dzis kolejny dzien w domu ale to tylko ze wgledu na moj cholerny brzuch oraz noge, nie moge chodzic bo od czasu do czasu moj bol nogi sie odzywa i musze to przebolec lezac przed telewizorkiem, rodzinka oraz goracym kubkiem kakao mmmm! Wlasciwie to teraz gadam przez skypa i niewiem jak mi sie to udalo wszystko napisac ze sluchawkami w uszach a w nich drzace sie chlopaki ; / jestem dumna ;) Cieplutko Pozdrawiam oraz zycze wiecej odpoczynku bo wam sie to nalezy zapewnie jak i mi hihi! 
Bye Bye

Moje trzy szczescia! <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis