sobota, 4 lutego 2012

zasypalo nas

hej, u mnie ja u mnie jest ok, zyje oddycham,mrugam, pyskuje ;) Plecy mnie bola od tego ciaglego sprzatnia w kolko. Nie wiem jak wy ale ja kocham miec balagan w pokoju i te moje ciuchy wszedzie na podlodze ahh ale zawsze gdy jest juz tak pieknie musze to popsuc sprzatajac go. Dzisiaj mialam swietny spacer z Kasia do miasta, sniezyca, wichura, snieg wszystko na raz ! nie widzialam nic na oczy bo tak sypalo,slizgalam se jak na lyzwach a jest zalewde moze '-10' lubie gdy jest snieg ale gdy jest nie ze pada. Gdy patrze przez okno i widze te dzieci zucajace sie tymi zimnymi kolkami sniegu to az mam ciarki, jeszcze nie dawno to ja latalam jak poparzona lecz teraz wole usiac na 'dupie' z kocem na sobie i siedzec. <moj przepis na weekend>! 
Pozniej Kasi sesja ze mna a tumacie pare zdjec z niej :






 Nasza zima!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis