poniedziałek, 5 marca 2012

i always tried my best

Hej nanowo, nie lubie poczatkow sa takie trudne.
Ok musze sie wziasc w garsc,dzisiejszy dzien zaczelam ze slonecznym sloneczkiem zza okna ktory wpadal do okien juz o 7 nad ranem. Dzien spedzony w szkole spedzilam zupelnie sama,siostra chora, prawie nikogo w szkole nie bylo bo sprawiali sobie wagary, jednak dobrze ze moje niunie byly chociasz one podniosly mnie na duchu i jakos przezylam z wariatami. Juz od rana mialam okropny i meczacy dla ludzi w okol mnie humor ktory nie dawal mi spokoju przez caly dzien Wstyd!. Jak by malo tego bylo, byla sliczna pogoda a oni w lozkach az do teraz. Ostatnio kazdy ma humorki,zle dni jak by zaraz mial swiat na glowie stanac. Po szkole mialam juz plany na pozniej lecz kazdy wolal nie pisac i olac czlowieka i zajac sie soba. Przeczekalam ten czas az do teraz siedzac z siostra i jej "boyfriendem" ogladajac "Jersey Shore,George Shore" i czekajac na rodzine az wroci z zakupow, siedzialam tak cierpliwie ze az sie doczekalam, natomiast kupili mi 2 przesliczne bluzeczki z "disney'a" o ktore na prawde nie prosilam a mi je podarowali. kocham
To tyle jak dzis cudownie przesiedzialam taka cudowna pogode w domciu mam wielka i bardzo mocna nadzieje ze moje wakacje nie bede deszczowe ;)
a o to ich wyglad :



1 komentarz:

  1. ale słodkie bluzki :D hehe
    :) Uwielbiam takie z nadrukami!

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis