poniedziałek, 14 maja 2012

lonley - alone - sad times

Hej wagarowicze, co nie ktorym to chyba za dobrze, co niektorzy takze zaczeli juz wakacje i odpoczywaja na kocykach przy sloneczku a ja? Ja jeszcze pare tygodni meczarni, nudy i zmeczenia .. no niestety tak to wyglada na najblizsze tygodnie. Pogoda juz coraz bardziej przypomina mi lato, opalenizne, mam totalny bzik na punkcie opalenizny .. musze poczekac a narazie zostal mi krem dove :)
Dobra do zeczy, chcialam sie podzielic moimi okropnymi pogladami na ten tydzien, cos czuje ze bede sama!! A dlaczego ? Starszaki, bahory jak tam chcecie .. odeszli zaczeli wakacje a wiec i w szkole jest pustka i cisza. Miejmy nadzieje ze te pare tygodni nie beda tak straszne jak mi sie to widzi, oczywiscie wam tez tego zycze zeby ten czas jak najszybciej zlecial i zebysmy juz mogly polozyc sie na kocach z lodami i okularami na nosach hihi :)
P.s troche ten wpis nie do ladu :) Pozdrawiam, buzka laski :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis