sobota, 16 czerwca 2012

hair extensions - doczepy.

Hej blogowiczki. Co ciekawego słychać? Wiem jedno ze w Polsce panuje upal po 30+ stopni a u mnie ulewa i basen do pasa. grhh Z całego serca wam tego zazdroszczę, bo wiem ze korzystacie z tego, a ja nie mogę, wiem tez jednak ze nie wiadomo jeszcze czy wogole pojawię się tam bo na razie plany stanęły w miejscu i nic nikt w tym kierunku nie robi.
Dobra do rzeczy, weszłam tu ze względu na to gdyż ostatnio dodawałam parę zdjęć, tak własnie w doczepach których nie było widać no mojej głowie, każdy zaczął komentować i zazdrościć mi włosów i powoli zaczęło mnie to drażnić i dla tego chciałam to wyjaśnić. Nie ma czego dziewczyny, dobre włosy które można farbować, prostować, kręcić możecie kupić w dowolnych sklepach kosmetycznych lub u fryzjera za nie cale 50 zl. Ja swoje kupiłam w "Internacionale" za nie cale ₤ 6.99. Nie widać ich ze je nosze, dlaczego? za każdym razem je dobrze doczepiam oraz tapiruje w miejscach doczepionych włosów.
U mnie wygląda to własnie tak:


Tu macie jak je zakładać:

Wiec mam nadzieje ze koniec z zazdrosnymi dziewczynami bo już chyba wyjaśniłam cala schowana tajemnice na mojej głowie. A naturalne włosy mam uwierzcie mi jak niektóre z was, do szyi i wysuszone i zniszczone od prostownicy.

Tu macie moje doczepy: 


Milego dnia, buźka :)

4 komentarze:

  1. ale fajne, chyba sobie musze kupić doczepy :D
    Zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. kilka razy miałam doczepy po tym jak żałowałam że ściałam włosy:D ale jakoś za nimi nie przepadam..plączą się itp:/ u Ciebie super one wyglądają!:)

    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam zamiar kupić sobie "doczeoy" i szukam ku temu dobrego sklepu ;) polecasz jakiś ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrycja Banaś to ja.
    dziękuję za info
    ;))

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis