sobota, 30 czerwca 2012

make me happy

Hej, zapewnie wiele z was zaczelo juz wakacje, ja jednak dopiero od 9 ;/
Wlasciwie to niedawno wrocilam z miasta, ktore mnie zmeczylo, bo gdzie nie pojde tam pada grhh. Szczerze mowiac to raczej ta pogoda mnie meczy, bo od tygodnia nic innego tylko deszcz.
Nic innego nie mozna zalozyc jak tylko kurtke/bluzee, az zazdrosc mnie zzera gdy mam swiadomosc ze u was po 30 stopni ;(
A to co mi dzisiaj wpadlo w rece :

Sklep - Internacionale -  £ 8.99


W rece mialam zlapac jeszcze czapke "new era, full cap" ale jakos nie miala przekonania do niej. Mam nadzieje ze moze jeszcze w tygodniu sie na nia zdecyduje, a teraz spadam sprzatac szafe, bo ubrania to az sie same prosza o podniesienie z podlogi hihi :)
Buzka, milego dnia :)

4 komentarze:

  1. Świetna ta bluzka. :D
    Pozdrawiam. :s

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz!

    zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna bluzka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. noo fajna bluzka :D
    spoko u mnie też ciągle pada,burze i wgle...

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis