piątek, 20 lipca 2012

some of my jewelry

Cześć dziewczyny,tak a jak obiecałam kilka dni temu miałam opisać/napisać/dodać parę moich drobinek które trzymam u mnie na polkach. Ze względu na to gdyż mam ich całkiem sporo nie miało by to sensu by fotografować je wszystkie. Wybrałam te najładniejsze i te które najczęściej znajdują się na moim ciele. 






Bransoletki, naszyjniki,kolczyki i te rożne cudeńka, w moim przypadku nie są one moja codziennością. Zazwyczaj to jest najprostszy zakup dla dziewczyn ale nie każda je lubi, a wy? lubicie i z chęcią nosicie?  
Milego dnia, buźka. 

5 komentarzy:

  1. Anonimowy7/21/2012

    Kolczyki pióra super ;D Z resztą wszystkie super ;) Codziennie nosze jakąś biżuterię ;D Przyzwyczajenie xd.
    Zapraszam do mnie:
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam nosić bransoletki i naszyjniki. Kolczyków nie noszę, bo nie mam uszu przebitych. Miałam, ale się zarosły ;/
    Obserwuję i zapraszam do mnie :
    http://karolina-karaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam piórka toteż Twoja bizuteria bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis