poniedziałek, 9 lipca 2012

photo-wall


 Hej dziewczyny, co u was slychac w tak słoneczne dni ? ahh wiadomo, opalanie,usmiech,wakacje.
Dzisiaj nie będą was juz zanudzac moimi codziennosciami bo wiadomo co kogo to. Mam zamiar zaciekawić  was moim pomysłem. Ostatnio duzo myslalam nad zmianami mojego pokoju, sa wakacje wiec jednak chcialam bym cos pozmieniać. Moj pomysł to zdjęcia na jednej ze ścian w moim pokoju. Mam zamiar w wolnym czasie zebrać jak najwięcej zdjęć które posiadam i poprzyklejać albo i powsadzać je w ramki i popowieszać. Mam na mysli zdjecia ktore maja w sobie choc ciut wspomnien ktore byly, oraz ktorych nie da sie zapomniec. A drugi powod mojego pomyslu jest taki ze przedewszystkim z wielka przyjemnascia bede miala mozliwsoc patrzec i wspominac ludzi jak i przyjaciol ktorych kocham.
Co o tym myślicie? jeśli któraś z was posiada już taka cudowna i kreatywna ścianę pisać! 
Tu macie parę inspiracji jak to może wyglądać.


Mam nadzieje ze już na dniach będę miała sie czym pochwalić.
Milego dnia, buźka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis