czwartek, 26 lipca 2012

summer trinkets

Czesc moje perelki, co tam u was? pogoda dopisuje? bo u mnie az za bardzo, ale nie narzekam bo kazdy na to czekal. Dlugo mnie tu nie bylo, ponad tydzien, a wiec z gory dziekuje ze nadal jestescie i komentujecie. Duzo nowych sytuacji,rzeczy bylo ktore moglam napisac tu dla was, lecz brak czasu mi na to nie pozwalal, wiec od teraz sprobuje to nadrobic, zaczynam porzadki.
Jestem kompletnie wykonczona gdyz ten spacer do miasta i spowrotem wyssal cala moja energie ze mnie a wiec nie mam do niczego glowy. Jest tak goraca a ja juz wystraczajaco wygladam jak malutki buraczek.
Dzisiaj kazdy byl zajety soba, a wiec sama szybko pomaszerowalam do miasta i to co zlapalam w biegu. 

Sklep, Clobber - £14.99


NewLook - £4.99

Wszystkiego nie fotografowalam bo po co komu male drobiazki ja np. sciereczki,sprey itp.
Ta duchota na dwrzou mnie dzis wymeczyla, wiec dzisiejszy wieczor zapowiada sie odpoczywaniem przed MTV.
do wieczora mile panie/panowie.
buzka :)

3 komentarze:

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis