wtorek, 31 lipca 2012

weather blues

Cześć. Nareszcie mam chwile swobody jak i czasu a co najważniejsze komputer sprawnie działający. 
Pogoda nie dopisuje wakacjom kompletnie. Nic innego od paru dni jak chmury,deszcz i zimne samopoczucie. Co jak co ale ja to sie juz wystarczajaco przyzwyczailam do tej pogody ale moglo by byc chociasz przez miesiac cieplo. Patrzac na to wszystko to ja kiedys wpadne w deprecje, zmiany temperatury sa tu strasznie ekstremalne, nikomu tego nie zycze.
Sami popatrzcie z czym mam do czynienia.

 Mam nadzieje ze pogoda się jeszcze rozpogodzi bo chciałabym złapać jeszcze trochę słoneczka zanim wyjadę z tej deszczowej krainy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis