poniedziałek, 2 lipca 2012

with my pillow

Hej perelki, co u was slychac? jak zdazyliscie zauwazyc zabralam sie za zmiany, dlaczego? Jestem osoba ktorej wszystkie nowosci staja sie szybko starociami a nowe rzeczy mnie szybko nudza. Taka juz jestem co zrobic. To moj 3 raz jak zmieniam bloga, pierwszy raz byl on bez zadnego naglowka calkiej prosty, pozniej siostra postarala sie i zrobila mi przesliczny naglowek ze zdjecia za ktory bardzo dziekuje bo calkiem dlugo mi towarzyszyl na blogu. Teraz zblizaja sie wakacje ( dla mnie), bo wiadomo wy juz je macie, i postanowilam cos tu zmienic, w wolnym czasie sprobuje pokombinowac z (opcjami) ktore prawdopodomnie pokaza sie pod naglowiem.
Dzisiaj jak sam opis mowi "z poduszka" siedzialam i pilam herbate,zrobilam salatke z mama jak i odp na wszelkie wasze pytania(mile,zalosne,chamskie,pochlebiajace) itp. Nie ktore pytania az umia mnie zaszokowac&przerazic, jak i milo zaskoczyc. Czekalam tez jednak na pana M. ktory miala nadzieje pojawi sie na FB lecz jednak tak sie nie stalo;/ W miedzy czasie tez jednak pokomentowalam niektorym z was wasze wpisy na blogach oraz szperalam&ogladalam jakie wy macie pomysly na udekorowanie wasnych blogow. Nie ktore z was lubia delikatne wzory-kolory, ja jednak lubie mieszanke wszystkiego.
Mam nadzieje ze jutro bedzie lepszy dzien, a jak i przedewszyskim ladniejszy za oknami !
Milego wieczoru.



8 komentarzy:

  1. zmiany jak najbardziej na plus ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz śliczną buzie serio !

    OdpowiedzUsuń
  3. blog bardzo mi się podoba :) a tak się zastanawiam, bo mamy bardzo podobne nagłówki, czyzby moj byl inspiracją? a i sliczne dlugie wloski, bardzo lubie blond, pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. to miłe, że mój blog tak cie zainspirował, chociaż wydaje mi się, że blog powinien być odzwierciedleniem naszej indywidualności i tego co chcemy na nim umieszczać
    przejrzalam sobie jeszcze teraz wczesniejsze twoje notki i spodobały mi sie czerwone spodnie w grochy, fajnie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny kolor włosów. :)

    Zapraszam do siebie, nowy post:
    www.diane-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ladnie tu, podobaja mi sie takie delikatne kolory :)

    zapraszamy do nas:

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    http://being-brainwashed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis