wtorek, 28 sierpnia 2012

moja nieobecnosc

Hej, jestem tutaj dla was, poniewaz mam wyrzuty sumienia ze was seryjnie zaniedbuje jak i nie czytam waszych postow za co z calego serducha przepraszam poniewaz nie dotrzymuje obietnic jak i przekraczam pewne granice. Dla tych ktorych interesuja sie kiedy powroce calkiem odmieniona, to jestem aktualnie w trakcie porzadkow w mojej glowie, zwalniam tempo i troche chamuje emocje. Mam nadzieje ze poczekacie jeszcze kilka dni&godzin i doczekacie sie nowosci bo naprawde bedzie co czytac&ogladac.
Dziekuje za wasze wsparcie i do zobaczenia w krotce.
Milego wieczoru.

 a tutaj dodaje calkiem niedawno robione zdj z sis :)



:)

2 komentarze:

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis