wtorek, 4 września 2012

my new smell

Hej dziubki, nie wiem od czego mam zacząć pisać ponieważ wszystko mnie rozprasza i te myśli o jutrzejszym rannym wstawaniu i ta cala szara rzeczywistość ohh "nie chce, nie lubie". 
A najgorsze w tym wszystkim jest to ze pogoda na najbliższe tygodnie zapowiada się całkiem niezła a tu do szkoły trzeba. 
Do rzeczy, wstałam bardzo późno bo o 12, ostatnia noc wiec co ja będę sie zrywać z łózka :) 
Rano siostra podarowała mi moja paczkę z perfumami która nareszcie doszła bo już od zamówienia jej .. powoli zapomniałam o niej. 



mmm śliczne sa i na pewno długo nie postoją. 
ja spadam po brata, a wy pamiętajcie o odrabianiu lekcji, jezu jak to brzmi, boże co za żenada.


1 komentarz:

  1. uwielbiam ten zapach bardzo długo go używałam i chyba teraz do niego wrócę;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis