czwartek, 27 września 2012

zestawy jesien 2012

Hej, zastanawialiscie sie juz ze waszych szafach powinny sie juz powoli znajdywac
kurtki,swetry,rekawiczki,czapki ? Ja wlasnie co raz bardziej odczuwam ta kochana jesien i zaczelam dzis szperac w necie co i jakie rzeczy kreca sie teraz w modzie. Sammi popatrzcie co mi wpadlo w oko:








i jak wam sie podobaja? Mi bardzo a wiec pora na zakupy :)
Milego wieczorku!

4 komentarze:

  1. fajne zestawy ;) podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko bym chciała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie zestawy są super:)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis