niedziela, 14 października 2012

autumn style

Hej, mam dokladnie 20 min na to by cokolwiek tu napisac, a wiec ostatnio zauwazylam jak i odczulam jesien. Chłód tak bardzo mi doskwiera ze zupelnie nie mam ochoty na jakiekolwiek spacery po dworzu.
Ostatnio postanowilam zainwestowac w czapki, szaliki jak i sliczne miekkie rekawiczki z Newlook'a :)
Obecnie siedze w pol zgieta z notebookiem na kolanach, humor mi niestety nie dopisuje ale miejmy nadzieje ze bedzie lepiej. 
Tu macie pare zdj jakie zdarzylam zrobic dzisiaj..



 I jak wam sie podoba? 
Mysleliscie juz moze nad kurtkami,czapkami, rekawiczkami lub szalikami? 
Cos mi sie wydaje ze ta jesien bedzie wyjatkowa :)
A dzisiaj jeszcze mnie czeka wanna i ciepla herbata przed Mtv.
Milego wieczorku.

4 komentarze:

  1. świetna czapka i okulary!:)
    ja też jestem na etapie kompletowania rzeczy jesiennych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi on bodyy-rockk.blogspot.co.uk there is a giveaway
    you have a chance to win suprise

    OdpowiedzUsuń
  3. Czapa jest rewelacyjna!! Faktycznie jesień czuć w powietrzu, ale póki co pogoda jest ładna i mam nadzieję, że taka utrzyma się jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis