wtorek, 30 października 2012

gifts

Hej, ja szybko i spontanicznie dzisiaj ponieważ zaraz wybieram się z K. na jesienne zdjęcia, mam nadzieje ze ta brzydka i pochmurna, szara chmura która wisi nad nami dziś od rana się nie zezłości i nie zacznie płakać :( 
Ogólnie to jestem dziś taka niezdecydowana, spadłam z łózka, zgubiłam tel grhh, nie wiem co się ze mną dzieje i co mnie czeka przez najbliższe dni, ten tydzień który miał nam dać odpocząć troszkę od szkolnych obowiązków wcale nie pomaga, wręcz przeciwnie! Wczoraj wieczorem byłam podekscytowana czekaniem na mój drobiazg, właściwie to wiedziałam ze to nic wielkiego ale zawsze coś. No i nie doczekałam sie ponieważ jestem osoba bardzo niecierpliwa i jak się położyłam w łózku mojej siostry tak mnie przenieśli do własnego i w taki sposób zobaczyłam go dopiero nad ranem :) 





Słodko ;*
Dobra bo każdy cos odemnie chce a ja siedzę tylko przed tym monitorem i wyczekują na cud hihi :)
Do zobaczenia, Milego dnia, Kiss ;*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis