sobota, 27 października 2012

zdobycz 'Collection 2000'

Hej perelki, co u was? Ostatnimi czasami bardzo rzadko tu bywam, lecz jednak dalej mnie tu ciagnie by pisac/opisywac wam tu coraz wiecej i wiecej. Nie zawsze jednak mam czas jak i temat do pisania i wole dac sobie przerwe niz napisac cos zupelnie bez sensu i ladu bo jednak ostatnimi czasami nienawisc miedzy ludzmi jest coraz wieksza i mogla bym byc obsypana roznymi nieprzyjemnymi jak i anonimowymi komentarzami a chyba jest mi to zbedne.
Co do dzisiejszego dnia, zimno,zimno,zimno nic innego dzis nie odczulam jak mroz i wiatr. Slyszalam tez przez rozne plotki, ze snieg was zawital? Jeju mamy pazdziernik .. i jednak ciesze sie ze jeszcze u mnie w miescie kwitnie ladna, kolorowa jesien. I powiem wam ze wstawanie razem ze sloncem w oknie jest naprawde bardzej przyjemniejsze niz te ciepne,zimne,szare poranki o 8, grhh : /
Dzisiaj zaden mroz nie zatrzymal mnie w domu, wiec wyjscie z siostra nawet na kilka godzin wyszedl nam tylko na dobre.



 A tu macie moj zakupy, mialam ciezki wybor co do fluidow, poniewaz cere mam mieszana a tez jednak nie chcialam bym byc pomaranczowa, a ten u gory produkt jest polecany przez wiele osob.
+ slicznie pachnie i nie zostawia jakich kolwiek plam :)
Sklep - Superdrug, Cena - £4.99
A teraz spadam ogladac 'Step up 3'. Dobranoc, Kiss ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis