sobota, 26 stycznia 2013

moje portale

Hej, własnie wróciłam z długiego spaceru z kuzynka, siedząc przy gorącej herbacie, mam teraz chwilkę żeby trochę posiedzieć w świecie wirtualnym. Myśląc, postanowiłam dodać coś czego jeszcze nie było!
Przeraza mnie ilość planów na przychodzące miesiące, ale dam rade!
Dzisiaj z racji wolnego czasu chce wam dać posta o moich stronach, jakie mam.
Mam na myśli portale które prowadzę osobiście... sama, są one dodatkiem do tego co już mam.

Blogospot!
Zacznę od blogospota, bo tu własnie sie znajdujemy! Z blogiem moje życie sie zaczęło rok temu, wchodząc czytając posty większych gwiazd postanowiłam stworzyć coś swojego, cos gdzie bede miala możliwość dodawania większa ilosc notek/ zdjec a najbardziej miejsce na pokazywaniu własnego życia innym!
Na początku było to coś nowego, nawet nie miałam pojęcia jak co kolwiek tu dodać z edytować  później zaczol się on robić co raz nudniejszy ale przetrwałam to i dalej jestem, mam wiele więcej pomysłów i jestem dumna z tego ze mogę tu pokazywać coś więcej niż tylko zdjęcia! 

Photoblog!
 Druga stronka to Photoblog, którego prowadzę juz dość długo,2 rok! Czasem miałam myśli by go usunąć bo prawdę mówiąc nic konkretnego tam nie dodawałam ale z czasem zaczol sie robic co raz bardziej interesujący i dalej istnieje! 

Facebook!
Hmm ten portal mam chyba najdłużej chyba jak każdy z was, w tym wieku ciężko nie mieć konta na Facebooku! 
Na ten temat nie będę sie rozpisywała ponieważ raczej każdy z nas założył go nie wiedząc o nim zbyt wiele tylko tyle ze sluzy on do porozumiewania sie z przyjaciolmi/rodzina jak i grania w gry! 
Facebook jest raczej najbardziej popularnym portalem na świecie! 


Twitter!
Twitter służy mi do szybkich publikacji zdarzeń, czyli jeśli gdzieś jestem, a nie
mam dostępu do laptopa! Myślę że twitter jest bardzo przydatny!


Ask.fm.
hmm ...jest on chyba najbardziej burzliwym portalem dla anonimow! Jest to strona o której chyba nie każdy wie ... To tam najczęściej odpowiadam na pytania i jeśli macie jakiekolwiek pytania to radze spytać własnie tam, najszybciej uzyskacie odp!

Wydaje wam sie ze o jakieś stronie zapomniałam ? Tylko te sa moimi prawdziwymi, reszta stron to tylko i wyłącznie fejki!

Milego dnia! :)

3 komentarze:

  1. ja nie mogę ogarnąć jakoś twittera ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :))

    zapraszam w wolnej chwili do siebie, może znajdziesz coś co Cię zaciekawi ;) pozdrawiam gorąco ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy2/11/2013

    bo napewno chcial by dodawac twoje zdjecia i byc fejkiem zal mi cie dziewczynk :/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis