wtorek, 11 czerwca 2013

Family day out - Behind

Czesc! Wlasciwie to dopiero wrocilam do domku po egzaminie z Matematyki, i szczerze mowiac, nic nie idzie po mojej mysli ostatnio. Porazka! Egzamin byl zupelnie inny niz sie spodziewalam, moze odrazu, nie tego sie uczylam co potrzeba bylo! No ale mam jeszcze druga szanse gdzie moge sie wykazac, lecz drugi egzamin z Matematyki dopiero w Poniedzialek.
A co do tematu, tak jak pisalam i obiecywalam, dodaje wam pare zdjec z Sobotniego wypadu :) 
Tu dokladnie mozecie spojrzec, jaka piekna pogoda nam towarzyszyla razem z dobrym humorkiem!


 Ja z moja Mamunia :)



Pare zdjec z Parku w ktorym bylismy :)
Trzymajcie kciuki, do zobaczenia!

9 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie dni z rodzinką : )
    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie spedzony czas
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądacie z mamą jak siostry :3
    śliczna jesteś<3
    obserwuję i licze na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za przemiły komentarz!
    Bardzo fajnie prowadzony blog,
    Będziemy zaglądać! xo

    -karolina

    OdpowiedzUsuń
  5. to Twoja mama??? no nie wierzę! jak siostry!

    OdpowiedzUsuń
  6. NIE MA TO JAK POGODA;) OD RAZU INACZEJ SIĘ WSZYSTKIEGO CHCE;)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis