czwartek, 28 listopada 2013

Samsung Galaxy S3 Mini

Hej!
Tydzien mija jak kazdy jeden, raz jest z gorki raz pod gorke. Malo tu bywam ostatnio, a to raczej jest spowodowane brakiem czasu / sil czy checi, aczkolwiek dzisiaj zmusilam sie do poczytania waszych postow, musze wziasc sie za blogowanie!
Mam dla was moj nowy nabytek, czyli nowa zabawka 21 wieku :) 





Samsung Galaxy S3 Mini, sa plusy i minusy! 
Oczywiscie telefon bardzo kobiecy jak i skromny, bardzo duzo nowych aplikacji jak i funkcji, aczkolwiek minusem jest bateria, ktora nie trzyma nawet doby!
Mam nadzieje ze do nastepnych wakacji dotrwa, bez zadnych uszkodzen!
A jak wam sie  podoba? 
Trzymajcie sie!

1 komentarz:

  1. ja mam s3 niestety roztrzaskałam ekran :( mi też bateria trzymała ledwo jeden dzień ale ciągłego używania :)

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis