sobota, 30 sierpnia 2014

The Final Goodbyes ..

Hey! To juz moje drugie podejscie do tej notki, moj laptop zupelnie zwariowal, co chwile otwieraja mi sie strony z reklamami! Aktualnie brakuje mi slonca, zupelnie nie wiem co mam ze soba robic.
Od poniedzialku wrecz zaczynam staly kurs fryzjerstwa, aczkolwiek juz na wyzszym level'u, ciesze sie na sama mysl o obcinaniu, farbowaniu gdyz mialam juz troche doswiadczenia, bo razem z siostra eksperymentujemy na wlasnych glowach. Aktualnie mam "Ombre", ciemniejsze odrosty, jasniejsze koncowki :)
Co do pozegnan, ktore zazwyczaj koncza sie lzami, bo taka juz nasza natura, tym razem wrecz przeciwnie .. zwariowalysmy skaczac, smiejac sie w niebo glosy i calujac sie po twarzy na przystanku autobusowym, wiedzac ze juz niedlugo znowu sie zjednoczymy! 


 Lotnisko "Warszawa Modlin" jest z jednych z najgorszych i najmniej zorganizowanych miejsc podrozy!





 Juz tesknimy!
Smutno!

A jak wy spedziliscie tegoroczne wakacje?
Trzymajcie sie! Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis