czwartek, 4 września 2014

Afternoon Walks ..

Hej! Nawet nie wiecie jak bardzo blogowanie mnie uszczesliwia, dzisiejsza technologia czerpania inspiracji jest niezwykla. Pisanie o sobie i o tym co cie interesuje, a zarazem pisanie otwartego pamietnika na cale zycie jest czyms naprawde dla mnie wspanialym!
Ostatnio zauwazylam ze bardzo duzo czasu poswiecam ogladniu "Youtube", czerpie tam naprawde niezywkle ciekawostki o modzie i makijazu, aczkolwiek nie widze siebie w tym hobby, nagrywanie i pokazywanie swojego zycia w 10'cio minutowym filmiku online nie jest moim zainteresowaniem, aczkolwiek moja przyjemnoscia jest ogladanie innych :)
Ostatnio moje poczucie humoru nie jest moja mocna strona, dlatego spacery z mlodrzym bratem sa dla mnie czysta przyjomnoscia, to smutne miec swiadomosc ze kiedys nasze drogi sie rozejda, dlatego teraz dziennie czerpiemy od siebie bardzo duzo pozytywnych rzeczy! 

Cyfarthfa Park, Merthyr Tydfil! 


 Max :)



My idziemy tworzyc dalsze wspomnienia a was Zapraszam do zaobserwowania mnie na
Instagram >KLIK<
Twitter >KILK<

Trzymajcie sie, Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis