niedziela, 26 października 2014

Exploring the big city of Cardiff ..

Czesc! Niedziela uplynela mi na bardziej domowym stylu, chodzi bardziej o sprzatanie, paznokciach, przy cieplej herbacie przy kilku stronnym wypracowaniu na temat kursu ktorego sie chwilowo ucze! Wczoraj wrecz przeciwnie, mialam nieco wieksze doswiadczenie, m.in kino (Annabelle) i moj osobisty prezent urodzinowy .. ? a o tym juz niebawem! Dzisiejsza pogoda rowniez nie zachwyca a tym bardziej nie daje powodow do radosci, pada, pada i pada!
Natomiast ja rowniez chwilowo nie zachwycam bo dodaje kolejna porcje zdjec z wypadu do stolicy, jeszcze z wakacji! 








Fakt: Pisanie tutaj dla was, nie przychodzi mi z latwoscia, miedzy innymi dlatego ze moja Polszczyzna jest totalnie ograniczona, a przede wszystkim w pisaniu! Bardzo czesto mam otwarta strone "Google Translate" by pomoc sobie poprawic moje bledy ortograficzne, wiec jesli dopatrzycie sie gdzie kolwiek jakich kolwiek bledow, to juz macie z gory odpowiec :)

Trzymajcie sie! Pozdrawiam ..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis