niedziela, 19 października 2014

Relax na Rolkach!

Hej! Dzien spedzony na powietrzu z najlepszym towarzystwem jest idealnym polaczeniem, by poczuc chwile z dziecinstwa! Idealna atmosfera i troche dobrej energi jest waznym czynem od czasu do czasu, wkoncu smiech to zdrowie!
Zdjecia jeszcze z wakacji!



 Blizniaczki :)

 Troche zabawy :)


Buziaki o nas!

A tymczasem chetnych i zainteresowanych chetnie Zapraszam do zaobserwowania mnie na Instagramie >KLIK< gdzie codziennie dodaje moje ciekawostki z zycia codziennego!

Trzymajcie sie! Do uslyszenia :)

3 komentarze:

  1. Anonimowy10/19/2014

    A ty od kiedy nie jesteś z Michałem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie nowy rozdzial, nie wypowiadalam sie na ten temat, aczkolwiek wasze wścibskie zainteresowanie moim zyciem prywatnym jest ogromne!
      Z Michalem nie mam kontaktu od Sierpnia, przykro mowic .. nasze drogi rozeszly sie juz w czerwcu!
      Dziekuje za uwage!
      Trzymajcie sie! :)

      Usuń
  2. uwielbiam jezdzic na rolkach, swietne zdjecia!;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis