niedziela, 30 listopada 2014

My Makeup Product

Czesc. Pogoda jest cudowna, a mnie zaskakujaco boli glowa..
U mnie nic specjalnego sie nie dzieje, jak u kazdego, codzienne obowiazki, spotkania ze znajomymi, babskie wieczory i college.
Dzis mam dla was fluid "Rimmel London" z ktorego jestem w 100% zadowolona i zachwycona jego dzialaniem :)
Ostatnio mialam problemy z podkladem, gdzy moja skora jest raz bardzo sucha, a czasami tez bywa ze sie przetluszcza, po nalozeniu innego podkladu, popoludniu zauwazalam gdzieniegdzie suche miejsca i zle dopasowany ton do mojej skory.
Produckt ktory uzywam juz przez ostatnie kilka miesiecy zupelnie sprawdza sie na mojej twarzy, jest kryjący, niepozostawiający śladów. 
Podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień. 

Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza.

Match Perfection jest idealnym podkładem dla zabieganych współczesnych dziewczyn, ponieważ jego długotrwała formuła utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Kolor nie blaknie, dzięki czemu można nosić go od rana do nocy, bez nanoszenia poprawek.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis