sobota, 8 listopada 2014

Our 18 Birthday Party!

Czesc! Sobote spedzilam na swiatecznych zakupach dla najblizszych! Swieta coraz blizej, a ja coraz bardziej jestem podekscytowana swiatecznym nastrojem! 

A tymczasem czekam na program "Twoja twarz brzmi znajomo" pijac herbate. Przegladajac moja galerie zdjec,
 napotkalam sie na mase zdjec z naszych 18 urodzin, staralam sie wybrac te najlepsze, nie kazdy zalapal sie na wspolne zdjecie :(
Impreza zupelnie planowana od bardzo dawna, mamy nadzieje ze rowniez bardzo udana i zapamietana!  Wydaje mi sie ze nastroj (mimo zyciowych tragedi) byl bardzo domowy, minimalny i bardzo skromny, bo tez i takie jestesmy!
Raz przezyjemy 18'nastke dlatego nie patrzac co inni powiedza korzystajmy z kazdej malej rzeczy!

 Nasza cala urodzinowa Ekipa! Dziekujemy ze byliscie!
Mam nadzieje ze pozytywnie Swietowalismy ..


Siostry!

Nasz urodzinowy torcik!

Spelniamy marzenia!

Dziewczyny wieczoru!

Z siostra i jej ukochanym!

Mlode i zwariowane ..

Z Chlopakami wieczoru!

Pozdrawiam .. Trzymajcie sie!

1 komentarz:

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis