poniedziałek, 8 grudnia 2014

Pure&Blush - Perfume

Hej! Dzisiejszy poranek był zupełnie zaskakujący, a to dlatego ze każdy chyba spodziewał się śniegu, aczkolwiek słonce zwyciężyło! Z dnia na dzień, wciąż nie dowierzam (nie tylko ja) jak ten rok szybko mi zleciał, boje się co przyniesie przyszłość!
 Mam to szczęście ze mam "długi weekend" gdyż w poniedziałki mam wolne.. i mam w końcu chwile czasu / spokoju by coś tu zrobić / pooglądać / po komentować.
Obecnie siedzę i walczę z internetem, wygląda na to ze nie jest mi dane cokolwiek tu dodać, nie tylko dziś, wczorajszy post dodawałam pól wieczoru, a to m.in dlatego ze korzystam z nie swoich urządzeń elektronicznych, gdyż mój wolny laptop podnosi mi moje krótkie nerwy .. a nie jestem specjalistka od laptopów i jakichkolwiek "Update'ow" i nie umiem sobie z tym poradzić .. jak pech to pech..

Weekend spędziłam genialnie, tyle ciekawych doznań, atrakcji i wspólnie spędzony czas ze znajomymi, a o tym już wkrótce!

Dzisiaj chciałam się z wami podzielić perfumami które zrobiły na mnie znakomite wrażenie, swoim zapachem i długotrwałością ..
Świetny prezent dla najbliższych w te święta!

 Pure&Blush - NewLook



Trzymajcie sie!

INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis