niedziela, 15 lutego 2015

Tłusty Czwartek / 13 Piatek / Walentynki

Hej! To był długi i intensywny weekend ze znajomymi. Ciagłe atrakcje i brak czasu na blogowanie. Niestety w tym roku paczki / faworki czy inne przerozne tłuste przysmaki mnie omineły, zaczełam ograniczac słodycze i aktualnie cwiecze na siłowni. W piatek 13, po praktykach, wieczor spedziłam w kinie na "Pięćdziesiąt twarzy Greya", to zupełnie spontaniczny wypad, gdyz była to premiera filmu i kino było wypełnione ludzimi, stres o miejsca był maksymalny, aczkolwiek dla nas rowniez znalazło sie miejsce! Na szczescie nie wierze w ten przesad, to od nas zalezy czy to bedzie dobry dzien bo w kazdej sytuacji mozna wyciagnac pozytywy! 
Wczorajszy dzien "Walentynki" był dla mnie dniem normalnym, rano zwiedziłam stolice jak i sklep Primark. W tym roku od bardzo długiego okresu czasu jestem sama... Tak w tym roku nikt mi nie dał kwiatow / zbednej kartki czy lizakow w kształcie serca, i dobrze mi z tym, gdyz moga byc to moje ostatnie walentynki gdzie spedzam je sama :) Nie przewidzimy sytuacji w zyciu! 
Wieczorem odwiedziła nas kolezanka, wspolnie siedziałysmy do białego rana i plotkowałysmy przy Martini!
Aktualnie od poniedziałku zaczynam ferie zimowe i juz mam plany! 
A dla was mam kilka zdjec z wczoraj!





 No Boyfriend No Problem! 
A jak wy spedziliscie tegoroczne Walentynki ? 
Trzymajcie sie!
Pozdrawiam

2 komentarze:

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis