poniedziałek, 23 marca 2015

College Update news!

Czesc! W koncu mamy wiosne, słonce nas grzało od tygodnia, dzisiaj troche zimniej, aczkolwiek sama mysl o wstawaniu o 7'dmej rano z pieknym błekitnym niebem jest bardzo zachecajaca, taka pogoda nastawia mnie bardzo pozytywnie na swiat dzienny!
Za tydzien Swieta Wielkanocne jak i moja niesamowita 4 dniowa przygoda o ktorej dowiecie sie juz niebawem!

Kurs fryzjerski to nie tylko stanie i czesanie / obcinanie / farbowanie włosow, to faktycznie ciezki zawod ktorego uczysz sie całe zycie! Ostatnio sama spostrzegłam jak ciezka jest sama praca i nauka teoretyczna i jak wazna jest wiedza o strukturze włosa czy chemia farbowania / rozjasniania włosow,  na szczescie zdałam ten examin w zeszłym tygodniu "Sztuke farbowania / rozjasniania włosow", jestem dumna i miło zaskoczona, przedemna jeszcze 2 examiny z "Trwałej" jak i "Strzyzenia" jak i duzo zaliczen na ktore mam niecale 3 miesiace, duzo stresu i pracy!
Level 2 Kursu Fryzjerskiego to raczej skoncentrowana praca nad sama teorią, gdzie naprawde trzeba sie uczyc / słuchac i pytac! Na osatnim roku "Level 3" spodziewam sie bardziej pracy i samej nauce praktycznej, gdzie faktycznie experymentujesz i bawisz sie tym zawodem!

W najblizsza srode, jak co roku w Colleg'u na kursie Fryzjerskim jest organizowany konkurs, ktory polega on na stworzeniu całokrztałtu, czyli musimy ubrac, umalowac i przedewszystkim uczesac modelke! Moim tematem w tym roku jest Polska "Słowianka", sama jeszcze nie wiem jak to wyjdzie, wiem ze mam mnostwo rzeczy kotre musze ze soba zabrac, miedzy innymi moj wielki 3D plakat jak i kostium.. Czas mamy ograniczony do 3 godzin, mam nadzieje ze sie uda, a wam napewno sie pochwale zdjeciami jak i wynikami!

A to College do ktorego uczeszczam juz drugi rok w moim miescie, jak i pare moich nowych fryzur!


Merthyr Tydfil College!



Baleyage "Blond pasemka"





Pozdrawiam!
INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis