poniedziałek, 9 marca 2015

Strong memories!

Hej! Nie moge uwierzyc ze mamy juz marzec, czas naprawde przelatuje mi przed nosem! 
Ostatnimi dniami bardzo mocno ciagnie mnie do wspomnien, nie wiem czy to taka pora roku czy tesknota! Kazdy z nas powinien miec swoj album z najlepszymi wspomnieniami, dlatego i ja ostatnio planowałam stworzyc swoj własny z aktualnymi moimi zdjeciami, bym mogła kiedys w przyszłosci pokazac je swojej własnej rodzinie! Miedzy mna a moja najblizsza rodzina, dziela nas dobre spore kilometry, dlatego tez za kazdym razem probuje upamietnic najpiekniejsze momenty w aparacie, gdyz momenty jak te na karcie pamieci .. niezdarzaja sie zbyt czesto! 
A na dzisiaj przygotowałam dla was pare moich zdjec z dziecinstwa, by was nie zmylic, mam rowniez strasza o 3 minuty siostre blizniaczke! 








Pamietaj rowniez ze .. można zamknąć oczy na rzeczywistość, ale nie na wspomnienia.

Zapraszam rowniez na mojego Instagram'a gdzie macie mozliwosc zobaczyc wiecej moich codziennych drobiazgow // INSTAGRAM
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Swietne zdjecia :)

    Pozdrawiam : http://yagodamelody.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis