czwartek, 9 kwietnia 2015

In France Paris / Day 1 / Part 2

Czesc! Zwiedzanie całego Paryza zajmuje i pochłania wiele czasu / dni by zwiedzic naprawde wszystko! To miejsce to istne szalenstwo, pełne pozytywnej energi, aczkolwiek bardzo negatywnie zaskoczyli mnie Francuzi, ich zachowanie jak i podejscie do turystow jest bardzo nie wporzadku, czasami miałam wrazenie ze nie moge sie nawet spojrzec! Gdzie niegdzie sami bezdomni, a nawet złodzieje, a to napewno zasługa duzego / popularnego miasta! 
Porozumiewanie sie w tak popularnym miescie nie było az tak skomplikowane, jezyk angielski znany jest prawie w kazdym miejscu, a jesli ktos nas zaskoczył.. zawsze mozna było "Pokazac"!

Gdyz mieszkalismy w samym centrum Paryza, juz pierwszego dnia zdarzyłam zwiedzic / zobaczyc "Katedra Notre Dame", "Sekwane", "Pałac Louvre i Piramide"! Przemieszczanie sie z jednego miejsca do drugiego to naprawde długa droga, dlatego nie zawsze wybieralismy opcje "Na pieszo", gdyz metro w Paryzu mozna było złapac co 5 minut! 
To naprawde cos pieknego przejsc sie uliczkami popularnych zabytkow, o ktorych słyszy sie naprawde wszedzie! Polecam kazdemu spedzenia tam chociazby jednego dnia z najblizszym, wspomnienia zostana na całe zycie i nikt ci ich nie odbierze! Napewno tam wroce!
A dla was mam zdjecia ktore napewno wyladuja u mnie w albumie! 


 Sekwana!



 Katedra Notre Dame!
 Pałac Louvre!
Pałac Louvre!
Piramida!
 Pałac Louvre / Piramida!

 Piramida!

Do usłyszenia!

Wiecej zobaczycie na INSTAGRAM
Pozdrawiam!

1 komentarz:

  1. Ale zazdroszczę, mam nadzieję, że kiedyś uda mi się odwiedzić Paryż! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis