środa, 8 kwietnia 2015

We arrived / France Paris / Day 1

Hej! Świeta i po Świetach, a ja nawet ich nie odczułam! Mam nadzieje ze kazdy z was spedził je w gronie rodziny! My w tym roku z rodzina zdecydowalismy ze Swieta Wielkanocne spedzimy w Paryzu, zwiedzajac ze znajomymi i korzystajac z czasu wolnego!

Moja niespodzianka własnie dotarła konca! Wrocilismy wczoraj nad ranem z Paryża! Przespalismy cały wczorajszy dzien, gdyz nie spalismy 24 godziny a jazda w samochodzie przez połtora dnia była bardzo nudna jak i długa!
Trzymałam wszystko w tajemnicy gdyz chciałam was zaskoczyc czyms innym / nowym jak i nie chciałam zbytnio za peszac, gdyz nie lubie rozczarowan, ale sie udało, szczesliwie jak i bezpiecznie dojechalismy i tak samo wrocilismy! Rodzinna wycieczka razem ze znajomymi była zaplanowana juz od stycznia, bardzo byłam podekscytowana gdyz była to nasza pierwsza prawdziwa wycieczka za granice! Tak mieszkam za granica "Wielka Brytania" aczkolwiek nie zwiedzam a raczej tu mieszkam! 
Francja zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie jak i negatywnie! Paryż jest ogromnym miastem, to miasto nie spi, samochody trabia 24/7, ludzie chodza we wzystkie strony a turystow jest od groma!  Zdecydowałam ze posty bede dodawac organizacyjnie od zabytkow do atrakcji. Postaram sie pisac bardzo duzo z własnych doswiadczen! 
We Francji spedzilismy 3 dni / 2 noce, spalismy w hotelu "Savoy hotel" mały hotel ale bardzo przyjazny. Dotarlismy na miejsce około 15 w sobote, odrazu sie przebralismy, nie tracac dnia ruszylismy w miasto! Okazało sie ze mieszkamy ulice od katedry "Notre Dame" w samym centrum Paryza!
Sami popatrzcie co sie działo na ulicach Paryża!

 Nasza Hotelowa ulica!

Juz od zjechania z promu, Francja zaskoczyła mnie budynkami / domami z bardzo tradycyjnymi okiennicami! Bardzo orginalnie to wyglada! 




 Paryz rowniez za pamietam z salonow z perukami dla Afrykansko / Amerykanskich ludzi, a uwierzcie mi było ich ponad połowe!

 Na ulicach ludzi / turystow było od groma, duzo miłych i nie miłych charakterow! 

 Stragany z Pamiatkami!



Do usłyszenia!

2 komentarze:

  1. Super post! Bardzo ladne zdjecia z Paryza :)
    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy4/08/2015

    z chęcią poczytam posty o Paryżu bo się tam wybieram wiec może trochę się dowiem z twoich postów : )
    -Pati : )

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis