poniedziałek, 4 maja 2015

Instagram mix / Vibes 2015

Czesc! Bardzo duzo dzisiaj myslałam! Do dzisiejszego blogowania zbierałam sie prawie poł dnia (jak zawsze), dlatego ze czas ktory spedzam przy przerobkach zdjec jak i przy tym co chce wam w danym poscie przekazac, zajmuje mi naprawde sporo czasu, tego czasu nie mam w tygodniu zbyt wiele gdyz, w collegu aktualnie nauczyciele nas katuja z nauka i nadchodzacymi sie examinami, mam tez obowiazki, dlatego nie wiem nigdy do czego sie zebrac! Postaram sie dodawac w tym miesiacu jak najwiecej bo wiem ze to czysta przyjemnosc dzielic sie swoimi zyciowymi doswiadczeniami! 
Dzisiaj dodaje dla was pare moim Instagramowych zdjec. Kocham instagrama, to ze ludzie moga pokazywac swoja osobowosc / charakter po przez dodawane przez nas zdjecia! Kocham robic zdjecia naprawde rozne i sie nimi dzielic, bawic jak i je przerabiac! Instagram mam prywatny, ale jesli chcecie mnie zaobserwowac to serdecznia zapraszam! INSTAGRAM






Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis