niedziela, 3 maja 2015

Last Day / France Paris / Day 3

Hej! Ostatniego dnia, juz z samego rana przed sniadaniem pakowalismy walizki gdyz kolo 18, popoludniu mielismy zegnac sie z Paryzem! Caly dzien ogolnie był bardzo spokojny, słonce grzało dlatego tez zdecydowalismy wspolnie posiedziec przed Pałacem Louvre! Chcielismy rowniez zwiedzic srodek katedry Notre Dame ale czas nam na to nie pozwolił, na szczescie szybkim trafem napotkalismy sie na most zakochanych "Love bridge", ten most to czysty kryształ, jest ogromny, juz z daleka widac jak bardzo jest on obwieszony kłodkami, kłodek nie widac konca! Przypiełam tam kłotke miedzy innymi dla czystej przyjemnosci jak i na wieczna pamiatke ze tam byłam, mam nadzieje ze w przyszłosci wroce tam z moim chłopakiem i razem zwiedzimy to miejsce!
 Poznym popołudniem zjedlismy wspolny obiad i wyruszylismy do UK! Prom mielismy o 3 rano, pomimo ze smutno było nam sie zegnac z tak pieknym miastem jak Paryz, bylismy jednoczesnie wyczerpani, bezsennosc wciagu 24 godzin była bardzo podwyższona! Strasznie przerazał mnie stres powrotny.. transport jak i ruch drogowy, to czyste szalenstwo na ulicach Paryza! 


 Ochrona jest wszedzie!

"Place du Carrousel"


 Pałac Louvre / Piramida

 Pałac Louvre

 Most zakochanych / Love Bridge





Karta pamieci na aparacie była pełna, dlatego niektore zdjecia sa robione telefonem, nie chciałam przegapic zadych pieknych miejsc!
To juz miesiac od kad wrocilismy, teskni mi sie bardzo za Paryzem, dlatego wiem ze tam wroce!

Wiecej moich codziennych zdjec mozecie zobaczyc na moim INSTAGRAM

Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Anonimowy5/03/2015

    czemu nie wzielas ze soba chlopaka ? : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo nie mam aktualnie chłopaka :) A wyżej w poście chodziło mi raczej o "Przyszłego" :)

      Usuń
  2. Super post i bardzo ladne zdjecia! :)
    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis