wtorek, 9 czerwca 2015

Summer Clothes // Big haul 2015

Czesc! Jak zauwazyliscie nie dodawałam ostatnio nic wspolnego z ciuchami, nie przestałam oczywscie kupowac, uzbierało sie ich tak duzo ze nie wiedziałam co i kiedy kupiłam.
Wciaz nie moge uwierzyc ze za niecałe 2 tygodnie zaczynam juz wakacje, dlatego nie tylko stresuje sie egzaminami i czasem ktorego jest coraz mniej a pracy coraz wiecej, ale między innymi tym ze wciaz mam mase zakupow na tegoroczne wakacje, jak kazda dziewczyna, nigdy nie mam w co sie ubrac, a tym bardziej w lato! Tez tak macie?
Ostatnio jestem duza fanka jakichkolwiek spodni z dziurami na kolanach, sa dla mnie bardzo efektowne, stylowe i bardzo wygodne! 
Zostawiam was z paroma zdjeciami z moich ostatnich zakupow :)








Spodnie / Bluzka - New&Look


 Paris Top.


Tunika / Sukienka - Select
Top - New&Look






 Skinny Jeans.

Spodnie - New&Look
Torba - Matalan 

 Primark!





Top koronkowy.

Spodenki od pizamy!


Sandałki.

Wiecej codziennych moich aktualnosci mozecie zobaczyc na moim INSTAGRAM

Ze wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona! A jak wam sie podobaja?
Ide sie dalej uczyc, mam nadzieje ze do zobaczenia!
Pozdrawiam 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis