wtorek, 28 lipca 2015

Holidays Photo Addict // Instagram Mix 2015

Czesc!
Ciezko czym kolwiek teraz kogo kowliek zaskoczyc, kazdy z nas jest indywidualista, kazdy ma swoje zdanie.. jak i pozytywne a nieraz negatywne myslenie! Czasami w zyciu nie liczy sie co sie słyszy a wazne jest co sie zobaczy, a ja zobaczyłam i zdałam sobie sprawe ze czasami trzeba isc w przeciwna strone niz co osoby trzecie mowia! Czasmi jest to udowodnienie a czsami osobisty wybor!
 Doszłam do wniosku ze, czym mniej sie wie tym lepiej sie spi, a to 100%'ntowa prawda przynajmniej w moim wydaniu!

 Z racji tego ze u mnie w UK pogoda jest raczej depresyjna, nudy nas zjadaja zywcem a wakacje uciekaja nam przed nosem! Wszystko co miałam przygotowane jest juz dodane, dlatego dzisiaj troche dluzej mi zajeło czym kolwiek tutaj was zaciekawic!
Nie wszyscy korzystamy z aplikacji Instagram, a uwazam ze to jedna z najpopularniejszych stron spolecznosciowych, dlatego od czasu do czasu staram sie dodawac tutaj zdjecia ktore publikuje na codzien na Instagram'ie!
Jesli ktos jeszcze mnie nie obserwuje serdecznie zapraszam! INSTAGRAM


Instagram Food / Drink

Instagram Sibling

Instagram Selfies

Instagram Friends

Instagram Love

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis