środa, 30 grudnia 2015

Germany 2015 & Part 4

W tygodniu jeszcze porobiłam pare zakupow dla siebie i mojej rodzinki, centrum handolwe wygladało magicznie, wszedzie w tym miescie były swiateczne dekoracje! 
Miedzy innymi w tygodniu rowniez razem z nasza ekipa po salonach, poszlismy odwiedzic inne bary czy kluby do ktorych chodza Niemcy i doswiadczyc jak imprezuja tamtejrze nastolatki!
Rowniez miedzy innymi odwiedzilismy bar "Rossini" w ktorym były przepyszne drinki czy koktajle ktore zaproponował na sam barman.. jak i klub "Flover Power" gdzie nasmiałam sie do takiego stopnia ze wyszłam wczesniej bo miałam skurcze brzucha!











 Cos bardzo pysznego!


Wiecej w nastepnym poscie! 

Wiecej moich codziennych aktualnosci & zdjec zobaczycie na moim INSTAGRAM

Pozdrawiam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis