niedziela, 6 grudnia 2015

London Excel - Salon International 2015

Co roku nasz College organizuje dla praktykantow zawodu fryzjerstwa wycieczke do Londynu na pokaz modowych fryzur & kosmetykow, gdyz w zeszłym roku wypadło mi co innego nie mogłam uczestniczyc z innymi, dlatego tez zapewniłam sobie miejsce w tym roku. Aczkolwiek nie jestem ta wycieczka zupełnie zadowolona, gdyz była to strata pieniedzy jak i naszego czasu. Dlaczego? Dlatego ze dojechanie nam z mojego miasta do Londynu zazwyczaj zajmuje miedzy 3 do 4 godzin, tym razem w autobusie siedzielismy ponad 5 godzin, gdzy nasz kierowca postanowił objechac całe centrum. Stanie w korkach bo jak wiemy turystow jest ciagle mnostwo, jest tez pozytywna rzecz tej wycieczki, bo mielismy okazje po drodze porobic zdjecia słynnych miejsca jakie sa, "Big ben" czy "London eye"!
Na cały pokaz i zakupy mielismy zaledwie od 2 do 3 godzin, dlatego tez w biegu robiłam zdjecia jak i zakupy. A zdarzyłam kupic sobie nozyczki, dwie okragłe szczotki & pelerynke dla klijentow. Wiekszasc czasu spedzilismy na samym podrozowaniu niz byciu na pokazie, dlatego tez do domu weszlam po godzinie 11 wieczorem.. 

 Big Ben
 London eye















Był tez słynny Patrick Cameron!

Wiecej moich codziennych aktualnosci zobaczycie na moim INSTAGRAM

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis