sobota, 5 grudnia 2015

Swansea Beach & I'm Happy and Satisfied 2015

W końcu! Po tak długiej mojej nie obecności nie tylko na temat moich aktualności, rozrywek, wycieczek ale tez o moich uczuciach, o których ludzie rzadko mówią, jestem. Ten temat to jednak temat bardzo delikatny dla mnie, ale w końcu chciałam go poruszyć! Nawiązując do tego, w życiu nigdy niczego nie próbuje planować, uczucia przychodzą i odchodzą, jak i te dobre jak i złe, ale potrzebny jest do tego odpowiedni czas, by zrozumieć kto i kiedy jest dla nas odpowiedni! Nie unikniemy złych decyzji, każdy z nas popełnia błędy, ale życie jest od tego zeby sie na nich uczyć.. 
Po roku czasu bycia osoba indywidualna i niezależna, pełna nowych doznań, jednak wróciłam do osoby która jest dla mnie najważniejsza, obydwoje jestesmy pozytywnie szaleni, ze czsami w zyciu brakuje nam tej drugiej osoby ktora przez jakis okres byla w moim zyciu nieobecna! 
Osoba korej ufam bezgranicznie ze wszystkim, na ktorej moge od pewnego czasu zawsze polegac czy to jest dzien, noc, poludnie, nie ważne jak bardzo bym tego nie chciala, co zrobiła i jak bardzo mnie kiedyś zraniła, zawsze była i bedzie, Jak wiemy pisze o nim, o chlopaku, o moim chlopaku, o osobie o złotym dla mnie sercu, o charakterze bardzo upartym, kochanym, opiekuńczym, pozytywnym, uczuciowym! Chłopak który sie zmienił w bardzo szybkim tępie, zaskakująco dla mnie pozytywnym! Jestem szczęśliwa ze wróciło do mnie szczęście za które zawsze uważam za swoje! Wiem jednak jedno, to uczucie zostanie ze mna na zawsze, nikt nie zastąpi mi tego co próbuje codziennie dawać mi on! 
Moj szczesliwy rok 2015 sie nie konczy, on dopiero sie zaczyna ..
 











Wiecej moich codziennch zdjec mozecie zobaczyc na moim INSTAGRAM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis