niedziela, 29 stycznia 2012

good/bad feelings ?!

Hej jest juz po 10 a ja juz prawie 3 razy prubowalam zasnac ale nadal jestem aktywna. Nie wiem jak wy ale ja zawsze wieczorami dostaje przyplyw prawdziwych oraz wspanialych slow ktorych nad ranem juz kompletnie nie pamietam. Mam nieraz zle i dobre uczucia o ktorych nikt nie wiedzial ani nie znal do tej pory. Nieraz lecz bardzo czesto leze pod kocem gapie sie w monitor i tak naprawde myslac ze jest sie kims ktorego nigdy w zyciu sie nie spodziewalas ani nie pszypuszczalas ze wgl bedziesz. Codziennie kazdej cholernej nocy bije sie z myslami co bedzie dalej, jak ja sobie poradze, dlaczego ja ciagle czekam,wymyslam,kluce sie z najlepszymi przyjaciolmi ktorzy sa naprawde jak bracia/siostry . Mogla bym tak im wykrzyczec by kazdy sie patrzyl i wspolczul. Tak kiedys nie bylo!a TERAZ JAK JEST? najpierw nerwy, placz bol a pozniej mowic glosno i wyraznie  ze ma sie 'wyjebane' i tak w kolko, czemu ? bo to jest wlasnie ten moment gdy widzisz jak osoba ktorej ufasz moze ci zadac tyle przykrosci, wztydu, bolu placzu a ty i tak wciaz bedziesz wmawiac ze to nie tak.. ona/on przemysli i za teskni i przeprosi za te wybryki.
Dziekuje Kasiu za  to ze za kazdym razem gdy krzycze ze to juz koniec nie bedzie juz lepiej ale tylko gorzej to ty wtedy mowisz stop i powtaszasz zawsze to samo , dla mnie kazda opinia, kazde slowa i nawet te najskromniejsze gesty sa czyms waznym! Wiem ze nawet po tym co tu napisze ty nastepnego dnia powiesz mi ze ' musisz czekac, bedzie dobrze' wieze w to dla tego jeszcze mam sile i ciezko mi wiezyc ale wieze, Kocham!
Watpie by wszyscy zrozumieli xd ale to chyba najwazniejsza notka na tym blogu, wreszcie sie z organizowalam i napisalam to co tak dlugo za mna chodzilo i wreszcie sie ladnie wszystko zlozylo! P.S jakies bledy to tylko ze wzgledu ze moj notebook sie ze mna bawi i mam zgaszone swiatlo w pokoiku ;)
Pozdrawiam <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis