czwartek, 23 lutego 2012

You are the one so I make sure I behave!

No to hej, właściwie to dopiero teraz udało mi się popatrzeć co tu się właściwie dzieje, zauważyłam ze moja ilość fanów oglądających mój blog wzrasta i za to wam bardzo dziękuje, bo szczerze nie zawsze jest tu ciekawie a jednak zawsze ktoś zaglądnie, nie spodziewałam się aż 2 tysięcy a jednak się udało.
Własnie niedawno wróciłam ze szkoły,a czuje się jakbym nadal tam siedziała, wszystko mnie boli, odciski na palcach od tego długopisu, napisałam się chyba za wszystkich dziś ale nadrobiłam te cudowne kochane dla mnie zaległości i będę miała spokój na kolejne pól roku, będę się lenić i odchamiać! Wczorajszy dzień spędziłam w miłym towarzystwie z moim " Romantyzmem" i nieważne jak wyglądamy bo wyglądałam strasznie bo odrazu po szkole mnie zabrał, wróciłam późnawo i to jest powód dla czego nic nie było tu napisane. Aktualnie się lenie z kołdra na plecach i Facebookiem a o tuz to postanowiłam nie latać jak poparzona i posiedzieć na dupie wystarczy ze dziś nie zdążyła bym do szkoły. xd
Zdjęć nie mam a wiec stare tez może być ładne ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis