wtorek, 17 grudnia 2013

Nursery Concert

Czesc! Swieta coraz blizej, a ja mam wszystko zaplanowane na ostatnia minute! W sobote jeszcze ostatnie male zakupy i odpoczywam :) 
Jestem swiadoma o mojej nieobecnosci w blogowaniu, aczkolwiek robie co moge. Gdy mam faktycznie ten wolny czas w tygodniu, przewaznie go marnuje na kanapie przed telewizorem :( 
Lata przelatuja mi przed nosem, az strach pomyslec ze za rok bede juz zupelnie pelnoletnia! 
Dzisiaj mialam bardzo mile zakonczenie roku szkolnego, razem z dziewczynami z kursu wybralysmy sie do restauracji na Swiateczny wspolny obiad!
Pozniej tego dnia odbyl sie Swiateczny koncert mojego mlodrzego brata w szkole :)
Sami popatrzcie !








Trzymajcie sie!

1 komentarz:

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis