sobota, 4 stycznia 2014

Winter Outfit - January 2014 !

Czesc! Dzis nadszedl dzien kiedy, niestety musze sie juz rozruszac, poniewaz przez 2 tygodnie bylo totalne leniuchowanie, to juz za niecale 2 dni bedzie pelen meksyk z brakiem czasu!
 Dzis pojechalam razem z siostra zobaczyc co sie dzieje w miescie, zaskoczyly mnie totalne wyprzedaze ktore panuja prawie w kazdym sklepie! 
Pozniej natomiast namowilam sie na zdjecia, poniewaz juz dawno tego typu notek nie bylo!
Sami popatrzcie!




Kurtka / NewLook 
Torba / NewLook
Szalik / Peacocks
Kalosze / Peacocks

I jak wam sie podoba?
Trzymajcie sie!

4 komentarze:

  1. Wyprzedaże ogarnęły już chyba wszystkie miasta :) Ale to dobrze, bo można znaleźć ciekawe rzeczy w przystępnych cenach :)

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    pozdrawiam serdecznie,
    A N E T T E ...ideaforfashion

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie wyglądasz! pierwszy raz podobają mi się jakieś kalosze! :D

    buziaki i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyprzedaże są wszędzie a ja nie mam środków na koncie.;p Piękne zdjęcia.:* U mnie już brak czasu.;p
    mina-doimika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziekuje za kazdy dodany tu komentarz!
Napewno sie odwdziecze :)
Nie toleruje spamu oraz obrazliwych komentarzy!
Trzymajcie sie, Pozdrawiam gorąco !

AddThis